Η εφαρμογή Restaurant Manager LB v1.0είναι ένα ολοκληρωμένο περιβάλλον διαχείρισης ενός εστιατορίου. Ο χρήστης της εφαρμογής έχει την δυνατότητα να διαχειρίζεται και να προβάλλει:

  • Τα στοιχεία της ημέρας, με έσοδα, έξοδα και υπαλλήλους.
  • Τις συγκεντρωτικές εργασίες των υπαλλήλων.
  • Τους χρεώστες και τα υπόλοιπα τους.
  • Το Ζήτα της ημέρας.
  • Την ανάλυση των εξόδων.
view_demo2
Download

 

Αναλυτικά οι δυνατότητες της εφαρμογής παρουσιάζονται πιο κάτω:
Στοιχεία ημέρας

Στην καρτέλα αυτή δίνεται η δυνατότητα εισαγωγής του τζίρου της ημέρας και του αριθμού των πελατών, των υπαλλήλων που εργάστηκαν και των πληρωμών. Η ημέρα μπορεί να εκτυπωθεί, ενώ μπορεί να γίνει γρήγορη αναζήτηση μίας ημέρας και των χαρακτηριστικών της. Σε εμφανές σημείο φαίνονται τα σύνολα της ημέρας.

Εργασίες υπαλλήλων

Στην επιλογή αυτή εμφανίζεται μία λίστα με τους υπαλλήλους που εργάστηκαν στο εστιατόριο στο χρονικό διάστημα που θα επιλέξει ο χρήστης, ενώ παράλληλα εμφανίζονται και οι παρατηρήσεις που έχουν σημειωθεί.

Χρεώστες – Υπόλοιπα

Στην καρτέλα αυτή φαίνονται οι χρεώστες. Σε κάθε έναν υπάρχει η δυνατότητα να καταγραφούν στοιχεία που αφορούν την επιχείρηση, όπως τηλέφωνα, διευθύνσεις ή παρατηρήσεις που αφορούν την εμπορική συνεργασία. Ταυτόχρονα υπάρχει η δυνατότητα να εμφανιστούν τα υπόλοιπα του χρεώστη, σε χρονικό διάστημα που θα επιλέξει ο χρήστης, ενώ υπάρχει αντίστοιχη συγκεντρωτική καρτέλα για όλους τους χρεώστες.

ΖΗΤΑ

Σε αυτή την επιλογή ο χρήστης έχει την δυνατότητα να δει (σε χρονικό διάστημα που επιθυμεί), τα οικονομικά μεγέθη της επιχείρησης που αφορούν στα έσοδα, στα έξοδα, στα υπόλοιπα, στις χρεώσεις, στους υπαλλήλους και στους πελάτες για κάθε ημέρα. Έτσι ο χρήστης μπορεί να δει την κίνηση για την ημέρα, ή συγκεντρωτικά για την εβδομάδα, το μήνα ή το έτος.

Ανάλυση εξόδων

Στην ανάλυση εξόδων ο χρήστης μπορεί (σε χρονικό διάστημα που επιθυμεί) να δει τα έξοδα του, ομαδοποιημένα σε κατηγορίες , στα οποία φαίνονται οι χρεώσεις και οι πιστώσεις, καθώς επίσης και τα ποσοστά που καταλαμβάνει η κάθε κατηγορία.

Τύποι εξόδων

Στην καρτέλα αυτή ο χρήστης εισάγει τους τύπους εξόδων που ενδιαφέρεται να περιγράψει για την επιχείρηση του, ώστε να μπορεί να επιλέξει ανάλογα στην καταγραφή των εξόδων του. Τα στοιχεία αυτά καταγράφονται στην έναρξη χρήσης της εφαρμογής, ενώ υπάρχει η δυνατότητα να προστεθούν και αργότερα νέοι τύποι εξόδων.